موضوعات
آرشيو وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 699
بازدید کل : 25150
تعداد مطالب : 194
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

راه های کسب درامد از اینترنت
 

 

برای دانلود این نرم افزار بر روی همین متن کلیک کنید

دانلود کرک نرم افزار

رمزفایل:www.p30download.com

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از هزاران کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد. IDM سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.



چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 13:19 ::  نويسنده : رضا

 

برای دانلود برروی همین متن کلیک کنید

رمزفایل:www.p30download.com

می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.

اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.



برای دانلود بر روی همین متن کلیک کنید

رمزفایل:www.p30download.com

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.



نرم‌افزار تر برای محافظت از ارتباطات اينترنتی شما است و روش کار آن به اين شکل است که ارتباطات شما را در شبکه ای از کامپیوترهای بازپخش کننده که توسط داوطلبان مختلف در سراسر جهان اداره می شوند، انعکاس می‌دهد. به اين ترتيب از اينکه کسی بتواند ببيند که شما از چه سايت‌هایی بازديد کرده‌ايد جلوگيری می‌شود همچنین از اينکه سايت‌هایی که به آنها می رويد بتوانند مکان فيزيکی شما را تشخيص دهند جلوگيری می‌‌شود و به شما امکان دسترسی به سايت‌های مسدود شده داده می‌شود.

 

 

دانلود با لینک مستقیم


اموزش استفاده:

تُر (Tor) سیستمی است که برای ناشناس ماندن کاربران در محیط اینترنت به کار می‌رود. با این که کاربرد اصلی شبکهٔ تر، ناشناس ماندن کاربر و جلوگیری از شنود اطلاعات و عدم توانایی ثبت اطلاعات رد و بدل شده توسط کاربران در محیط اینترنت است، ولی برای عبور از فیلترینگ هم به کار می‌رود.

سیستم تُر پیاده‌سازی‌ای از مسیریابی پیازی است که در آن پیام‌ها رمزگذاری می شوند و از داخل شبکه‌ای از سیستمها که به وسیلهٔ کاربران داوطلب در اقصی نقاط جهان راه‌اندازی شده است، عبور داده می‌شوند. در این شبکه، هر دستگاه یک لایهٔ رمز را برای خواندن دستورات مسیریابی رمزگشایی می‌کند و پیام را به دستگاه بعدی می فرستد که آن هم به نوبهٔ خود همین کار را تکرار می کند. این روش باعث می‌شود که هیچ یک از سیستمهای داخل این شبکه از محتوای پیامها اطلاع نداشته باشند. در ضمن هیچ یک از سیستمهای این شبکه به طور همزمان به نشانی پروتکل اینترنت فرستنده و نشانی پروتکل اینترنت گیرنده دسترسی ندارند. یعنی هر یک از دستگاههای داخل این شبکه که ترافیک اینترنتی از آن عبور می‌کند، فقط نشانی پروتکل اینترنت دستگاه قبلی را می‌داند.
پس با این توضیحات نتیجه گیری ای که می توان کرد این است که امن ترین روش برای عبور از فیلترینگ و در عین حال ناشناس بودن آن هم در کشوری مانند ایران استفاده از نرم افزار Tor می باشد.
طریقه دانلود در ادامه مطلب
 


 

 
نحوه استفاده از این فیلترشکن پنهان کننده مشکل نیست. شما همراه این نرم افزار نسخه پورتابل فایرفاکس را دریافت خواهید نمود که پس از اجرای برنامه و اتصال، فایرفاکس پورتابل هم اجرا می گردد و بی نیاز از اعمال هرگونه تنظیمات قادر به گشت و گذار نامرئی در اینترنت خواهید بود.
چنانچه قصد استفاده از مرورگر دیگری را دارید، بدون اینکه فایرفاکس را ببندید وارد مرورگر خود شده و در بخش تنظیمات آی پی و پورت مناسب را وارد کنید.
IP: 127.0.0.1
Port: 8118


نرم افزار - بهینه سازی سیستم

اگر با ویندوز آشنایی داشته باشید می دانید که هر ویندوز ابزار های مختلفی برای تعمیر و دسترسی کامل بر روی سیستم دارد که می توانید حتی اطلاعات حذف شده خود را بازگردانی کنید ولی اکثرا آشنایی نداشتن کاربران با این بخش ها باعث می شود تا کاربران از تعمیر و دسترسی کامل به تمام امکانات ویندوز خود باز مانند. امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار قصد داریم شما را با نرم افزار فوق العاده قدرتمند Yamicsoft WinXP Manager آشنا سازیم که یک نرم افزار مدیریتی فوق العاده برای ویندوز XP می باشد و شما را قادر خواهد ساخت تا مدیریتی خوب بر روی سیستم عامل خود داشته باشید. این نرم افزار های دارای بخش های مختلفی همچون Information, Optimizer, Cleaner, Customization, Security, Network, Misc. Utilities می باشد که به تفصیل به شرح یکی از بخش ها خواهیم پرداخت.

Yamicsoft WinXP Manager 8.0.1 - نرم افزار بهینه سازی تنظیم و تمیز کردن ویندوز

بخش Information که در این نرم افزار تمیز کردن ویندوز تعبیه گشته است برای این دلیل است که شما بتوانید به اطلاعات دقیق و کامل سیستم خود همچون اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری دسترسی داشته باشید و همچنین بتوانید این اطلاعات را به راحتی تغییر دهید. بخش Optimizer بخش دیگری است که در این نرم افزار وجود دارد و قصد از ایجاد آن امکان بهینه سازی سیستم عامل می باشد به صورتی که به صورت اتوماتیک تمام بخش های مورد نیاز برای افزایش سرعت سیستم عامل شما را مورد بررسی قرار می دهد و در صورت امکان به تعمیر و بهینه سازی خواهد پرداخت. عملیات بهینه سازی شامل غیر فعال کردن برخی از عملیات غیر ضروری در startup، کار بر روی اکسپلور ویندوز و ... می باشد.
بخش Cleaner همانطور که از نامش پیداست تمیز کردن ویندوز در رایانه شما می باشد؛ این بخش وظیفه ی پاک سازی هارد دیسک را بر عهده دارد بدین معنی که ممکن است اطلاعات تکراری، اطلاعات بدون نیاز بر روی ریجستری، فضای خالی بین فایل های پاک شده، فایل های غیر ضروری بر روی سیستم عامل و ... هارد دیسک شما را اشغال کرده باشد. این نرم افزار با Defrag کامل قادر است تمام این فایل ها را شناسایی و به شما نمایش دهد و در صورت تایید شما فایل ها پاک شده و این عمل در سرعت اجرایی سیستم عامل شما تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت.
بخش Customization یا به عبارت بهتر سفارشی ساز ویندوز که شما را قادر میسازد تا عملیاتی همچون تغییر منوی راست کلیک و گزینه های آن، تغییرات در استارت آپ ویندوز و نرم افزار های اجرایی در آن، تغییر آیکون های اصلی سیستم، تغییر در نوار ابزار و خصوصی سازی آن و ... را به راحتی انجام دهید. بخش Security یا امنیت سیستم عامل می باشد که در این بخش شما می توانید به بخش های امنیت در دسکتاپ، منو ها، کنترل پنل و لاگین ویندوز دسترسی داشته و بهبود ببخشید و گزینه های متعدد عملکرد پنهان سیستم را مدیریت کنید. شما همچنین قادرید گزینه های به روز رسانی ویندوز خود را خاموش یا روشن کنید و همچنین پیغام های خطای به روز رسانی را غیر فعال نمایید.
در پایان بخش Misc. Utilities را داریم که همانطور که از نام این بخش بر می آید بخش مدیریت نرم افزاری ویندوز می باشد که شما را قادر میسازد تا احاطه ی کامل تری بر نرم افزار های نصب شده بر روی ویندوز خود داشته باشید. هم اینک شما دوستان عزیز می توانید آخرین نسخه ی این نرم افزار مدیریتی عالی که نسخه Yamicsoft WinXP Manager 8 آن می باشد دانلود نمایید و از مدیریت سیستم عامل خود لذت ببرید



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 13:7 ::  نويسنده : رضا
نرم افزار - کاربردی

آیا تا به حال اتفاق افتاده است که به خاطر نقص سخت افزاری مثل سوختن هارد دیسک اطلاعات خود را از دست بدهید؟ این مشکل می تواند در سخت افزاری اتفاق افتد و باعث شود تا سخت افزار های دیگر نیز دچار مشکل شود که این مورد می تواند هزینه زیادی در پی داشته باشد. از کجا باید بدانیم سخت افزار ما دچار مشکل است و مشکل اساسی آن کجاست زمانی که اطلاعاتی دقیق در مورد سخت افزار نداریم؟
نرم افزار کابردی PassMark BurnInTest که امروز میخواهیم در سایت دانلود رایگان نرم افزار شما عزیزان را با آن آشنا سازیم برای همین هدف ساخته شده است. این نرم افزار عیب یابی کامپیوتر یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند برای تست سخت افزاری و رفع عیب در حد امکان است. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود هر بخش سخت افزاری از رایانه را مورد چالش قرار دهید. الگوریتم خاص این نرم افزار، سخت افزار شما را مورد بررسی قرار داده و متوسط عمر و عیوب موجود بر روی سخت افزار را نمایش خواهد داد و اگر بتوان آن عیب را از طریق نرم افزاری حل کرد به رفع عیب پرداخته و عمر قطعه شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.
در صورتی که مشکل از طریق نرم افزار حل نگردد نوع سخت افزار و مشکل آن را برای حل فیزیکی به شما نمایش خواهد داد. نرم افزار عیب یابی کامپیوتر تمام سخت افزار های موجود بر روی سیستم را شناسایی میکند و شما قادرید هر یک را انتخاب و به بررسی عیوب آن بپردازید؛ در صورتی که سخت افزاری توسط نرم افزار شناسایی نشود شما می توانید به صورت دستی آن را به نرم افزار معرفی و عیب یابی کنید. هم اینک می توانید آخرین نسخه نرم افزار PassMark BurnInTest Pro را دریافت و از صحت سخت افزار های خود اطمینان حاصل کنید.

PassMark BurnInTest Pro 7.0 Build 1012 - نرم افزار عیب یابی سخت افزار

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار عیب یابی کامپیوتر

  • راهنمای PDF و آنلاین موجود بر روی نرم افزار برای کار آسان با نرم افزار
  • امکان عیب یابی تمام سخت افزار های رایانه از جمله CPU , RAM , Graphic Card , sound card و ...
  • امکان عیب یابی سخت افزار های جانبی همچون USB , CD/DVD , Hard Disc , ...
  • واقعه نگاری نتایج دیسک در سطح جزئیاتی که کاربر انتخاب کرده است و ذخیره نتایج در فرمت ASCII و HTML
  • امکان زمان بندی های خاص نرم افزار برای تست های خودکار در زمان اوج مصرف
  • امکان ذخیره نتایج در نرم افزار های دیگر همچون MS-Word با فرمت های تصویری BMP, GIF, EMF
  • امکان نمایش اطلاعات کامل CPU از جمله نوع، سرعت و شماره سریال آن
  • امکان نمایش و تعیین دمای مانیتور و رابط بصری
  • پشتیبانی از عیب یابی باطری لپ تاپ و رابط نظارت یو پی اس (UPS)
  • رابط کاربری آسان و قابل استفاده برای هر کاربر حتی کاربر نا آشنا با سخت افزار


ادامه مطلب ...


 

نرم افزار - ابزار شبکه

یکی از مباحث اصلی و بدیهی در زمینه شبکه همواره امنیت در شبکه بوده است. امنیت به معنی این است که رایانه ای خارج از شبکه قادر به وارد شدن به شبکه و ایجاد اختلال یا مشکل خاص در سیستم شبکه نباشد. از شرکت های تولید کننده نرم افزار های امنیتی شرکت Symantec که یکی از ابر شرکت های موجود در این زمینه می باشد نرم افزار شبکه با عنوان Symantec Network Access Control را برای امنیت شبکه طراحی و برنامه نویسی کرده است که به جرات می توان گفت یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه امنیت شبکه است.
نرم افزار نرم افزار امنیتی کنترل دسترسی به شبکه با هماهنگی خوب با نرم افزار Symantec Endpoint Protection که محصول دیگری از این شرکت می باشد امنیت کامل را در شبکه ایجاد و از وجود مشکل و ورود رایانه های مشکوک به شبکه جلوگیری می کند. شما دوستان هم اینک می توانید آخرین نسخه نرم افزار کنترل شبکه که ویرایش MP2 آن می باشد و تمام مشکلات قبلی در آن رفع گردیده است از وب سایت دانلود نرم افزار رایگان دریافت و امنیت کامل در شبکه را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

Symantec Network Access Control 11.0.7 MP2 - نرم افزار امنیتی کنترل دسترسی به شبکه

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 13:4 ::  نويسنده : رضا
نرم افزار - گرافیک

لوگو یا آرم می تواند مهمترین گزینه برای محبوبیت یک شرکت باشد و این در حالی است که بسیاری از کاربران به این موضوع فکر نمی کنند و همین باعث یکی از دلایل عدم محبوبیت شرکت آنها خواهد بود. شرکت های بزرگ اینترنتی همچون Amazon و Google نیز به این موضوع اهمیت داده اند و اگر به لوگوی این شرکت ها دقت کنید متوجه ظرافت به کار رفته در آنها خواهید شد. حال که با اهمیت طراحی خوب آرم و لوگو آشنا شدید این نکته مطرح می شود که بهترین نرم افزار ساخت لوگو برای طراحی یک آرم زیبا چیست؟
نرم افزار Studio V5 LogoMaker همانطور که از نام این نرم افزار لوگو بر می آید یک نرم افزار برای طراحی آرم و لوگو می باشد. نرم افزار طراحی لوگو یک برنامه فوق العاده برای صاحبین مشاغل برای طراحی لوگو است. نرم افزار ساخت لوگو همچنین برای طراحی هدر های (سر صفحه ها) اینترنتی و عکس های تبلیغاتی به کار می رود و شما در عرض چند دقیقه می توانید یک طراحی خوب داشته باشید. یکی از مزیت ها و ویژگی های فوق العاده این نرم افزار دارا بودن بیش از 1,500 طرح آماده از لوگو تجاری به صورت موضوع بندی شده در داخل نرم افزار است که این موضوع می تواند برای طراح یک لوگو بسیار الهام بخش باشد و او را در کار طراحی یاری رساند.

Studio V5 LogoMaker 4.0 Portable - نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای

موتور گرافیکی با کیفیت بالا و دار بودن بیش از 6,000 اشیاء و شکل (objects and shapes) برای طراحی بهتر و با کیفیت تر از ویژگی های بارز این نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار Studio V5 LogoMaker با داشتن بیش از 50 نوع افکت مختلف متن همچون سه بعدی ساز، سایه ساز، گرادینت و ... می تواند طرح متن های شما را پر جلوه تر و زیباتر نماید. شما در این نرم افزار ساخت آرم شرکت تنها با یک کلیک می توانید به شیء مورد نظر خود افکت هایی همچون آینه کردن تصویر، درخشش، معقر، موج دار، فلزی و ... را اعمال نمایید که می تواند در روند طرح تنهایی بسیار موثر واقع شود. شما توسط این نرم افزار لوگو تجاری می توانید فایل های خود را در فرمت های گوناگون همچون PDF, JPG, TIF و ... ذخیره و مشاهده نمایید. هم اینک می توانید نسخه ی 4.0 Portable (بدون نیاز به نصب) این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و از طراحی لوگو های خود لذت ببرید.

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار طراحی لوگو تجاری

  • بیش از 1,500 طرح آماده از لوگو به صورت موضوع بندی شده
  • ییش از 6,000 اشیاء و شکل (objects and shapes)
  • بیش از 50 نوع افکت مختلف متن همچون سه بعدی ساز، سایه ساز، گرادینت و ...
  • افکت های مختلف بر روی شیء همچون آینه کردن تصویر، درخشش، معقر، موج دار، فلزی و ...
  • امکان ذخیره فایل خروجی در فرمت های گوناگون همچون PDF, JPG, TIF و ...
  • بدون نیاز به نصب، با محیط کاربری ساده و قابل استفاده برای هر کاربر


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 12:58 ::  نويسنده : رضا
بازی - ابزار کاربردی بازی

کسانی که اهل بازی های رایانه ای باشند مطمئنا به بازی های برخورده اند که به خوبی برای جوی استیک یا گیم پد (دسته بازی) برنامه ریزی نشده و اکثر این بازی ها با ماوس و کیبورد قابل انجام می باشند. نرم افزاری که در این مطلب از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار قصد معرفی و ارایه آن را داریم به همین منظور ساخته شده و Xpadder نام دارد. نرم افزار تنظیم دسته بازی کامپیوتر که یک نرم افزار کمکی برای بازی های رایانه ای محسوب می شود و به صورتی برنامه ریزی و الگوریتم گذاری شده که قادر است بازی های رایانه ای شما را به نحوی تنظیم نماید که بتوانید تعیین کنید هر دکمه یا حرکت در گیم پد یا جوی استیک به نحوی که شما می خواهید در بازی عمل نماید.
این برنامه تنظیم دسته بازی کامپیوتر به نحوی ساخته شده است که شما را قادر میسازد تا حتی بازی های آنلاین و تحت وب را نیز بتوانید با گیم پد یا جوی استیک بازی کنید و بازی با این وسایل به مراتب از بازی با کیبورد و ماوس جذاب تر خواهد بود. این نرم افزار قدرتمند از 120 جوی استیک که در 3-5 سال گذشته تولید و ارایه گشته اند پشتیبانی به عمل می آورد که از گزینه های قدرتمند این نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار بازی همچنین داری قابلیتی است که شما به راحتی بتوانید کلید های میانبر نیز تعریف نمایید تا از طریق آن بتوانید موزیک و ویدیو را نیز تغییر بدهید و کنترلی خوب بر روی این گزینه ها داشته باشید. بهترین گزینه این نرم فزار دسته بازی پشتیبانی از اکثر نسخه های ویندوز همچون XP, Vista و Windows 7 و پشتیبانی از سیستم های 64 و 32 بیتی است. شما دوستان عزیز می توانید هم اینک نسخه ی 2012 این نرم افزار را به راحتی از همین وب سایت دانلود و از بازی های خود نهایت لذت را ببرید.

Xpadder 2012.05.01 Retail - نرم افزار تنظیم دسته بازی کامپیوتر



ادامه مطلب ...


دانلود AI Roboform Enterprise v7.8.4.5 نرم افزار مدیریت پسورد های اینترنتی
| نسخه جدید بر روی سایت قرار گرفت |
 | آخرین تغییرات تا 21/آبان/1391 |
آیا شما هم از وارد کردن مکرر رمز عبور خود در سایت ها خسته شده اید.آیا از پر کردن تکراری فرم های ثبت نام وبسایت ها خسته شده اید.دیگر نگران این موضوع نباشید.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند و ایمن را برای مدیریت پسورد های اینترنتی ،برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. AI RoboForm Enterprise نام یکی از بهترین نرم افزار های یاد آوری و ثبت پسورد های اینترنتی می باشد.قطعا شما هم در بسیاری از وبسایت ها،فروم ها،مسنجر ها و ... عضو هستید.این نرم افزار با ثبت یوزر و پسورد،به طور خودکار اقدام به وارد کردن آن ها در وبسایت ها می کند که باعث سرعت هر چه بیشتر در انجام امور می شود.با ثبت پسورد ها و اطلاعات شخصی خود نگران امنیت آن ها نباشید زیرا این نرم افزار با تکیه بر قدرت الگوریتم های کدینگ خود امنیت به خصوصی را برای اطلاعات شما فراهم می آورد.همچنین با این نرم افزار می توانید از اطلاعات خود بکاپ تهیه کنید تا در هر مکان به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.
جهت دانلود و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه متن مراجعه فرمائید.


ادامه مطلب ...


 

آنتی ویروس نورتون نرم‌افزار امنیتی است برای پیشگیری از ورود بدافزارها به رایانه‌ها و پاکسازی آنها ارائه شده‌است. این ضدویروس با استفاده از پایگاه داده‌های خود و تحلیل اکتشافی، ویروس‌ها را شناسایی می‌کند. آنتی ویروس Norton 2013 توسط شرکت قدیمی شرکت سیمنتک که بزرگترین شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی برای رایانه‌های شخصی در دنیا است ساخته شده است. سابقه آنتی ویروس نورتن بسیار کهن است و جزء قدیمیترین آنتی ویروس سیستم های کامپیوتری باشد. شرکت سیمنتک در سال 1990 شرکت پیتر نورتون را که نرم‌افزارهای مختلفی تحت سیستم عامل داس ارایه کرده بود را خریداری کرده و از آن به بعد آنتی ویروس قدرتمند Symantec’s Norton شکل گرفت.
Symantec Norton 2013 برنده جایزه بهترین سیستم محافظتی در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها، و سایر تهدیدات مخرب است. نورتون 2013 دارای یک هوش مصنوعی بسیار قوی است که تهدیدات جاسوس افزارها را تشخیص، حملات کرم های اینترنتی را شناسایی و مسدود میکند. این آنتی ویروس نورتون 2013 و نورتون اینترنت سکیوریتی 2013 تمامی فعالیت های ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها و ... را بلوک کرده و سپس طی روندی آن را بوسیله پادزهر نابود میکند. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به مسدود کننده هرزنامه‌های ایمیلی و حفاظت در برابر فیشینگ اشاره کرد. این نرم افزار در پشت زمینه فعالیت میکند و به شما اجازه میدهد تا براحتی به دیدن فیلم، بازی کردن و گشت و گذار امن در اینترنت را میدهد. Symantec Norton 2013 هیچ نیاز به آپدیت و بروزرسانی های لحظه ای ندارد و بدون بروزرسانی میتواند تمامی خدمات خود را برای شما به اشتراک بگذارد.ه م اکنون میتوانید جدیدترین نسخه از بسته امنیتی Symantec Norton AntiVirus 2013 و Symantec Norton Internet Security 2013 را بصورت مستقیم از سایت دانلود رایگان دانلود کنید.

آنتی ویروس نورتن 2013 - Norton AntiVirus 2013 Norton Internet Security 2013 20.2.0.19 Final

فن آوری های کلیدی آنتی ویروس نورتن 2013

  • آنتی ویروس
  • ضد جاسوسی
  • حفاظت مرورگر
  • نقشه برداری و نظارت بر شبکه
  • حفاظت از کرم
  • حفاظت از روتکیت ها

ویژگی ها آنتی ویروس نورتن 2013

  • حذف ویروس ها و جاسوس افزارها با استفاده از جدیدترین تکنولوژی
  • دارای رتبه اول برای جلوگیری از تهدیدات اینترنتی و آنلاین قبل از آلوده شدن سیستم شما
  • دارای چهار لایه مختلف و هوش مصنوعی برای شناسایی هوشمند و از بین بردن تهدیدات
  • از بین بردن و توقف سریع تهدیدات نسبت به نرم افزاری امنیتی دیگر
  • دارای رتبه اول در عملکرد، سریعترین سرعت در پردازش بدون آنکه سیستم دچار افت سرعت شود
  • اجرا در حالت بکگراند
  • بدون نیاز به حافظه بالا و فضای دیسک سخت زیاد
  • نصب در کمتر از یک دقیقه با یک کلیک موس
  • بصورت هوشمند به شما میگوید که چه فایل ها و برنامه هایی امن هستند و چه برنامه ها و فایل هایی در آینده باعث سقوط سیستم شما میشوند
  • کنترل و تنظیم بخش های مختلف آنتی ویروس


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : رضا

 

Digital Audio Editor

راهنمای جستجو: دانلود نرم افزار – ویرایش صدا – ویرایش موزیک – ویرایش حرفه ای موزیک – میکس آهنگ – Mix Music – ترکیب چند آهنگ – Track

———————

این باربرای شما کاربران عزیز مستردانلود ، نرم افزار جدید Digital Audio Editor را آماده دانلود کرده ایم. توسط این نرم افزار میتوانید یک ویرایش حرفه ای موزیک ها را تجربه کنید. این نرم افزار  امکان ساخت موزیک را هم به کاربر می دهد ،‌ حرفه ای های تدوین و ویرایش می توانند با امکاناتی نسبتا قدرتمند و با استفاده از Digital Audio Editor زیباترین موزیک ها را خلق کنند.

برخی از ویژگی های نرم افزار:

- سهولت در استفاده از نرم افزار

- واسط کاملا گرافیکی نرم افزار

- قابلیت ذخیره سازی برروی هارد دیسک یا رایت برروی لوح های فشرده

- امکان سازگاری با انواع ورودی ها

- پشتیبانی از فرمت های رایج

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و . . .

هم اکنون این نرم افزار را با حجم کم از مستردانلود دریافت نمایید



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : رضا

 

نرم افزار - بهینه سازی سیستم

PcSuite Booster Pro نرم افزاری حرفه ای از سایت دانلود رایگان برای بهینه سازی پردازش سیستم در هنگام اجرا و یا کار با نرم افزار یا بازی برای اجرای بهتر و نهایت بهره بردن از قدرت پردازشی سیستم است. اگر شما سیستم معقولی دارید و در هنگام بازی کردن و یا استفاده از نرم افزار های سنگین دچار مشکل پردازشی و یا کمبود حافظه میشوید به کمک این نرم افزار مشکل شما براحتی حل میشود، چرا که میتوانید تمامی خرده پردازش های سیستم را مدیریت کنید. در واقع نرم افزار PcSuite Booster Pro با جلوگیری از پردازش های اضافی، توابع و بهینه سازی حافظه، سیستمی ایده آل برای اجرای برنامه و بازی ها بوجود می آورد تا در هنگام بازی دچار لکه پردازشی در روند بازی نشوید. همچنین ایجاد پروفایل های متعدد با دسته بندی خاص برای نوع پردازش به عنوان مثال پردازش یا بهینه سازی برای تصاویر، بازی و ... از قابلیت های کاربردی نرم افزار بالا بردن توان پردازش سیستم است.

نرم افزار بالا بردن توان پردازش سیستم - PcSuite Booster Pro 1.4

ویژگی های نرم افزار نرم افزار بالا بردن توان پردازش

  • ایجاد پروفایل برای نوع پردازش به عنوان مثال پردازش یا بهینه سازی برای تصاویر، بازی و ...
  • تقویت کننده خودکار و ارائه عملکرد بهتر برای برنامه های کاربردی
  • رابط کاربری جذاب
  • دارای حالت Expert برای خوب کوک کردن سیستم
  • بدون نیاز به درخواست ریستارت سیستم در هیچ زمان
  • مناسب برای تمام سیستم های عامل ویندوز
  • ایده آل برای نوت بوک و کامپیوترهای قدیمی
  • افزایش کارایی سیستم (حافظه، قدرت پردازش)
  • دارای حالت Turbo-charger برای سیستم


ادامه مطلب ...


 

نرم افزار Kristanix Software ImageBadger Deluxe ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل تصاویر به فرمت های مختلف تصویر می باشد که کار شما را در تبدیل، فقط با زدن یک کلید راحت کرده است. این نرم افزار با اضافه شدن به منوی کلیک راست، به شما امکان تبدیل تصاویر را بدون نیاز به مراجعه به نرم افزار های دیگر می دهد. این نرم افزار به صورت اتوماتیک تنظیمات مورد نظر شما را بر روی تصاویر اعمال می کند. حتی افرادی که در زمینه ی کار با نرم افزارهای مربوط به تصاویر مبتدی هستند می توانند بسیار ساده با این نرم افزار کاربردی تنظیمات مورد نظرشان را بر روی تصاویر انجام و کیفیت عکس را افزایش دهند. در طول برنامه پیغام هایی مشاهده خواهید کرد که شما را به سوی هدف مورد نظرتان راهنمایی می کند.

با این نرم افزار خیلی راحت و تنها با ۲ کلیک می توانید فرمت عکس را تغییر دهید. همچنین شما با این نرم افزار منحصر به فرد قادر خواهید بود تنظیمات خود را بر روی تصاویر با طیف گسترده ای از فیلترها مانند تغییر اندازه ی عکس، چرخاندن، میزان روشنایی و … انجام دهید. با این نرم افزار دیگر نگران اتلاف وقت خود در زمینه ی کار بر روی عکس ها نباشید و خیلی راحت و فقط با کلیک بر روی دکمه ی Go در کمترین زمان ممکن تنظیمات دلخواه خود را بر روی عکس ها پیاده کنید. هنگامی که بخواهید دسته ی زیادی از عکس های خانوادگی خود را به یک پسوند دیگر تبدیل کنید و یا کیفیت آنها را بهبود ببخشید و یا کار خاصی دیگر انجام دهید این نرم افزار می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. از نکات مثبت و منحصر به فرد این برنامه که آن را از سایرین ممتاز می کند تعداد پسوند های زیادی است که پشتیبانی می کند.



ادامه مطلب ...


 
موبایل - نرم افزار آندروید

از گوشی های خود همانند یک مینی PC محافظت کنید. آنتی ویروس کسپراسکی موبایل های اندرویدی با محافظت آنی در برابر ویروس ها، اسپم ها، برنامه های مخرب و تماس های ناخواسته و اس ام اس متون میتواند نیاز امنیتی گوشی شما را برطرف کند. آنتی ویروس کسپراسکی اندروید تمامی اپلیکیشن های دانلود شده شما را چک میکند و همچنین ویژگی حفظ حریم خصوصی این نرم افزار اجازه دسترسی به مخاطبین را محدود میکند. از قابلیت های دیگر Android Kaspersky Mobile Security دارا بودن ضدسرقت آن است که در مواقع سرقت دزدی به شما مسیر را از طریق نقشه گوگل نشان میدهد حتی در مواقعی که سیم کارت عوض شده باشد. اگر به دنبال یک آنتی ویروس قوی و کامل برای پلتفورم اندروید خود هستید پیشنهاد میکنیم آخرین نسخه Kaspersky Mobile Security را در سایت دانلود رایگان از دست ندهید.

آنتی ویروس کسپراسکی موبایل اندروید - Kaspersky Mobile Security 9.10.129 Android App

ویژگی آنتی ویروس اندروید کسپراسکی

  • آخرین فناوری برای جلوگیری از ویروس ها و هرزنامه ها
  • نهایت سرعت و قدرت در اسکن
  • برقراری نهایت امنیت در هنگام گشت و گذار در اینترنت
  • اسکن خودکار اپلیکشن های دانلود شده، نصب شده، حافظه داخلی و خارجی، پیام ها و ...
  • پنهان و بلاک کردن تماس ها و پیام ها
  • دارا بودن حالت "خصوصی" و فعال سازی آن بصورت دستی یا از راه دور
  • دارای ضد سرقت حفاظتی برای پیدا کردن گوشی های گمشده یا دزدیده شده
  • پشتیبانی از زبان های دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، کره ای، نروژی، لهستانی، پرتغالی (برزیل)، روسی، اسپانیایی، سوئدی
  • نیاز به آندروید 2.2 و بالاتر


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 12:45 ::  نويسنده : رضا

MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید.



ادامه مطلب ...


 

سرانجام پس از گذشت تقریبا 1 سال کمپانی آویرا نسخه جدید از چتر امنیتی خود را روانه بازار کرد. نسخه ای که برای عموم در دانلود رایگان Avira 2013 در نظر گرفتیم نسخه نهایی Avira Professional Security 2013 میباشد که یک چتر محافظتی و امنیتی اینترنتی است. آنتی ویروس آویرا 2013 متناسب برای انواع سیستم های شخصی و سیستم های بیزینسی (تجاری) است که میتوانید نهایت امنیت در برابر انواع حمله دیجیتالی مانند ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، روت کیت ها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم / جاسوس افزار و ... فراهم کند.
آویرا 2013 با دارا بودن رابط کاربری آسان و محیطی جذاب میتواند انتی ویروسی قوی برای سیستم های شرکتی و یا افراد آماتور هم باشد. کمپانی آویرا با دارا بودن میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان و همچنین تکنولوژی فوق پیشرفته تشخیص ویروس ها هرساله برنده آوارد و جایزه های مختلف در زمینه نرم افزار های امنیتی میشود. آنتی ویروس آویرا 2013 از سه بخش اصلی تشخیص (DETECTION) با نام های AntiPhishing, Rootkit Protection و AntiBot تشکیل شده است که همراه با یک اسکنر فوق العاده قوی میتواند نهایت امنیت را در سیستم شما برقرار کنند. علاوه بر این حفاظت از ایمیل یکپارچه (POP3، IMAP و SMTP) و HTTPS برای حفاظت از ویروس های اینترنتی و مقابله در برابر اسپم ها از ویژگی های دیوار آتش قدرتمند این نرم افزار است. هم اکنون بخش های از این نرم افزار امنیتی را به شما معرفی میکنیم:

دانلود آنتی ویروس آویرا 2013 نسخه حرفه ای - Avira Professional Security 2013 13.0.0.2681 Final

بخش تشخیص (DETECTION)

  • اسکنری قدرتمند برای تشخیص سریع ویروس های شناخته شده، کرم ها و تروجان ها
  • AntiPhishing : برای محافظت از اطلاعات در برابر کلاهبردارها
  • Rootkit Protection : حفاظت از سیستم در برابر نرم افزار مخرب که آنتی ویروس های معمولی قابلیت تشخیص آن را ندارند
  • AntiBot : محافطت سیستم در برابر هکر ها و متوقف کردن خودکار فعالیت های هک

بخش پیشگیری (PREVENTION)

  • Real-Time Protection : گاردی قدتمند با اسکن آنی برای محافظت سیستم در برابر نرم افزار های مخرب
  • FireWal : دیوارآتشی در بین سیستم شما و دنیای اینترنت برای کنترل ترافیک، شبکه و انواع ویروس های اینترنتی
  • ProActive : ابزاری قدرتمند برای جلوگیری از تهدیدات ناشناخته
  • AHeAD : تکنولوژی برای بازرسی علائم مشکوک
  • Web Protection : حفاظت و جلوگیری کاربران برای ورود به سایت های مخرب
  • AntiDrive : کنترل و بلوک کردن فایل های مخربی که دانلود میشود
  • Mail Protection : حفاظت از ایمیل، ایمیل های آلوده به تروجان و از گسترش ایمیل های آلوده جلوگیری میکند

بخش قرنطینه و تعمیر (QUARANTINE AND REPAIR)

  • تعمیر کلی بخش آسیب دیده توسط ویروس و عفونتی و یا به حداقل رساندن اختلالات
  • مدیریت کامل قرنطینه برای جدا سازی فایل های آلوده و مشکوک

محافظت و بهینه سازی در برابر نرم افزار های مخرب

  • اسکن سیستم بصورت مداوم و آنی برای تشخیص نرم افزار های مخرب به سبک اسکن سنتی
  • پشتیبانی کامل IPv6 در پروتکل استاندارد آدرس های اینترنتی , آویرا از شما در دنیای آنلاین امروز و فردا محافظت میکند
  • اکتشاف و شناسایی پیشرفته ویروس و دفع کردن حملات ناشناخته
  • بررسی و حفاظت پروتکل های HTTPS و بررسی ترافیک های داده برای ویروس ها و تروجان ها , بخش AntiDrive-اجازه می دهد تا آدرس های فیشینگ و نرم افزارهای مخرب بصورت خودکار مسدود شود
  • حفاظت از تمامی خطوط ایمیل (POP3، IMAP و SMTP)، پیام های ورودی، خروجی و ضمیمه های پیوست شده به ایمیل ها
  • فایروال آویرا بر تمامی ترافیک ورودی و خروجی شبکه کنترل و نظارت دارد
  • حجم کم بروزرسانی ها
  • ابزاری برای کنترل فرزندان و محدودسازی کارها
  • نهایت سرعت و قدرت در اسکن و ویروس یابی سیستم
  • اطلاع رسانی جامع باعث میشود تا مدیران سریع به شناسایی آسیب پذیری های شبکه رسیدگی کنند
  • پشتیبانی SNMP اجازه می دهد تا فرایندهای مربوط به امنیت در داخل سیستم فرستاده شود
  • قابلیت مدیریت قرنطینه و اقدام فوری برای جدا شدن و سازماندهی فایل های آلوده و مشکوک
  • طبقه بندی نرم افزارهای مخرب در زمان واقعی و سیستم اسکن بسیار سریع (جدید)
  • مشاور ایمنی وب سایت برای رتبه بندی امنیت در جستجوی شما (جدید)
  • AntiPhishing پیشرفته برای حفاظت بلادرنگ در برابر craftiest کلاهبرداری ایمیل (جدید)
  • حفاظت از شبکه های اجتماعی همانند فیسبوک و دیگر سایت های اجتماعی (جدید


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 12:42 ::  نويسنده : رضا

برنده جایزه نرم افزاری در زمینه نرم افزار های سیستمی و بهینه سازی سیستم است که تنها با چند کلیک بهینه سازی سیستم شما را تضمین میکند و سایت دانلود نرم افزار رایگان آن را به اشتراک گذاشته است. SpeedUpMyPC یک متخصص ویندوز است که میتواند فضای اشغال شده حافظه (رم) را آزاد کند، شناسایی و بهینه سازی اتصال اینترنت شما را انجام دهد و با جابه جا کردن منابع پردازنده به منظور بهبود عملکرد برای جلوگیری از سقوط ویندوز کمک کند. همچنین نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر دارای ابزاری برای مدیریت استارت آپ است که با کنترل برنامه های راه انداز در لود سریع ویندوز کمک میکند. با SpeedUpMyPC تمامی ترافیک های اینترنتی را کنترل کنید و بهترین تنظیمات را برای اینترنت خود انتخاب کنید تا با نهایت سرعت به گشت و گذار در اینترنت بپردازید، کوکی ها را بصورت خودکار پاک کنید، رم را بهینه سازی کنید و فایل های اضافی را پاک تا بتوانید از سقوط ویندوز خود جلوگیری کنید.

نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر - Uniblue SpeedUpMyPC 2013 5.3.4.1

ویژگی های نرم افزار افزایش سرعت سیستم

  • بهینه سازی سیستم تنها با یک کلیک
  • نهایت استفاده از قدرت پردازشگر و تقویت برنامه های کاربری برای سرعت فوق العاده
  • استفاده از دیسک Defrag قدرتمند که بسیار سریع تر و کارآمد تر نسبت به نسخه های استاندارد ساخته شده است
  • حذف برنامه هایی که بصورت خودکار در پس زمینه اجرا میشوند
  • نهایت امنیت در حذف داده های با خرد کردن فایل ها طوری که قابل بازیافت نباشند
  • حذف فایل های اضافی برای آزاد سازی فضای هارد دیسک
  • بهینه سازی تنظیمات اتصال اینترنت برای بهبود پهنای باند
  • اسکن خودکار سیستم، بررسی اجمالی سیستم و توصیه ها و میانبری در نوار وظیفه
  • بهینه سازی رم و آزاد سازی فضای اشغال شده آن


ادامه مطلب ...


 


Ashampoo Music Studio نام نرم افزار دیگری از محصولات شرکت نرم افزاری معروف و قدرتمند Ashampoo می باشد که به شما معرفی می کنیم. این نرم افزار به منظور ویرایش و ساخت و همچنین دیگر کاربرد ها برای فایل های صوتی و موسیقی می باشد. به کمک این نرم افزار شما می توانید بر روی فایل های صوتی خود اقدام به ویرایش کنید و سپس آن ها را بر روی CD و یا DVD ذخیره سازی نمایید. هچنین به کمک این برنامه شما دیگر مشکلی در کپی cd های Audio Track بر روی هارد نخواهید داشت و به راحتی می توانید از آن ها کپی تهیه نمایید.

 

Ashampoo Music Studio ویرایش فایل های صوتی با Ashampoo Music Studio 4 v4.0.1

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : رضا
نرم افزار قدرتمند ضد جاسوسی SUPER AntiSpyware Professional v4.48.1000
| نسخه جدید SUPERAntiSpyware Pro v5.5.1022 جایگزین نسخه قبلی شد|
SUPERAntiSpyware Professional نرم افزار قدرتمند ضد جاسوسی می باشد که شما را یاری خواهد کرد که از حق حتمی خود ، یعنی محفظت از اطلاعات شخصی بهره مند شوید. این نرم افزار کم حجم ولی قدرتمند ، شما را در نابودی تمامی جاسوس ها و مب های سیستم یاری خواهد رساند. همچنین این نرم افزار قادر به شناسایی Spyware, Adware, Malware, Trojans, Dialers, Worms, KeyLoggers, HiJackers, Parasites, Rootkits خواهد بود. موتور جستجوی قدرتمند، طراحی ساده و در عین حال کارا ، قدرت شناسایی سریع ، گشت عمقی دقیق در سیستم ، سرعت بسیار بالا در شناسایی مب افزارها ، شناسایی و انهدام جاسوس ها و ... از جمله خصوصیات اصلی و ویژه این نرم افزار می باشد که آن را از نرم افزار های هم دسته خود متمایز کرده است.


ادامه مطلب ...


Internet Download Manager
| نسخه جدید  Internet Download Manager 6.12 Build 21 Final جایگزین نسخه قبلی شد|

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.


ادامه مطلب ...


 

دانلود نسخه جدید مجموعه نرم افزارهای نرو - Nero Multimedia Suite Platinum v12.0.02000

| نسخه جدید Nero Multimedia v12.0.02000 جایگزین نسخه قبلی شد|

سه بسته نرم افزار Nero Vision Xtra ، Nero Burning ROM ، Nero BackItUp & Burn در کنار هم جمع شده اند و نام Nero Multimedia 12 را پدید آورده اند. همانطور که مشاهده می کنید با کنار هم چیدن سه بسته نرم افزاری کامل حالا خودتان باید حدس بزنید که در نهایت چه بسته نرم افزاری و با چه امکاناتی پدید خواهد آمد. البته این امکانات در نسخه های قبلی هم کم و بیش بوده اند اما مطمئنا به این کاملی نبوده و البته باید بدانید که سرعت اجرا با این حجم اطلاعات در این نسخه نسبت به نسخه های قبل بسیار بهینه شده است.



ادامه مطلب ...


 

MAGIX Movie Edit نسل جدید ویرایش گرهای ویدئو می باشد که سریعتر ، کارآمد تر و قدرتمندتر نسبت به نسخه های قبلی اش می باشد. نسخه جدید این نرم افزار شامل قالب های آماده و کارکردهای بیشتری مانند ویرایش فیلم های 3 بعدی می باشد. جلوه های ویژه ی بسیار با کیفیت ، افکت های حرکتی سینمایی ، قالب های آماده ، پشتیبانی کامل از Stereo3D و Dolby®Digital 5.1 از مهمترین ویژگی های آن می باشند. MAGIX Movie Edit از کیفیت Full HD دوربین های HDV و AVCHD کاملا پشتیبانی کرده و شما توسط آن می توانید ویدئوهای خود را روی تلویزیون یا به صورت آنلاین پخش کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از تکنولوژی NVIDIA® CUDA و AMD OpenCL دارای سرعت 3 برابر بیشتر در مورد خروجی AVCHD نسبت به نسخه قبلی خود می باشد. به اشتراک گذاری سریع رسانه ها و پروژه ها ، پیش نمایش عکس ها با قابلیت بزرگنمایی ، قالب های حرفه ای برای تریلر فیلم ها و انیمیشن های زیبا از دیگر ویژگی های MAGIX Movie Edit می باشند. از دیگر ویژگی های این نرم افزار نمایش بسیار دقیق عناصر موجود در TimeLine ، عملیات بهینه شده پردازش در پس زمینه ، ثابت سازی (Stabilize) قدرتمند تصاویر با سرعت 10 برابر بیشتر ، سازگاری با سیستم های چند هسته ای برای ایجاد تصویری شفاف و افکت های روان ، استفاده از قابلیت های 64bit سیستم ها برای رندر کردن سریع تر ویدئوها توسط کارت گرافیک ، پیش نمایش مراحل رندر با تشخیص خودکار مناطق حیاتی و مهم از دیگر ویژگی های کاربردی MAGIX Movie Edit PRO می باشند.
شما هم اکنون می توانید فایل های MVC را از دوربین های فیلم برداری جدید 3 بعدی مانند Sony TD-10 و JVC TD-1  ویرایش کنید.
برخی از امکانات نرم افزار MAGIX Movie Edit Pro 2013 Premium v12.0.1.4 :
- قالب های کاملا حرفه ای برای ساخت Trailer فیلم های سینمایی.
- محاسبه تصاویر ویانی برای ساخت صحنه های آهسته روان و داینامیک.
- حالت های جدید محو شدگی به همراه پیش نمایش.
- ویرایش مستقیم افکت ها در TimeLine.
- قابلیت انتخاب فایل ها برای رایت با عملکرد بسیار ساده.
- رابط کاربری ساده و زیبا.

MAGIX Movie Edit Pro

- نمایش مستقیم محتوای پروژه ها در Media Pool.
- حالت های از پیش تنظیم شده برای ویدئوهای Full HD.
- حالت های از پیش تنظیم شده جدید برای تنظیمات فیلم.
- افکت مات کننده جدید بهینه شده توسط پشتیبانی از سیستم های چند هسته ای.
- پشتیبانی از ورودی AVCHD.
- افزایش کارآیی نسبت به نسخه های قبل.
- پیش نمایش بند انگشتی برای پوشه های خاص AVCHD.
- جستجوی پوشه ها در حالتی که دوربین فیلم برداری AVCHD یافت نشد.
- نمایش بهتر رنگ ها.
- قابلیت حذف دستی فیلم ها در دوربین.
- نمایش اطلاعات وضعیت حافظه دوربین.



ادامه مطلب ...


 
نرم افزار - کاربردی

دانلود نسخه جدید نرم افزار Keyboard Tracer از سایت دانلود رایگان نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا تمامی فعالیت های موجود بر صفحه کلید و کلید های مانیتور را ضبط کنید. نرم افزار ثبت کلید های زده شده کیبورد در مواقعی مورد استفاده قرار میگیرد که شما پای سیستم خود نیستید ببینید افراد دیگر از سیستم شما چه استفاده هایی کرده اند و چه چیزهایی تایپ کرده اند. این برنامه بصورت کاملا نامرئی فعالیت میکند و همراه با بالا آمده ویندوز اجرا میشود. اگر در محل کار خود مدتی برای قدم زدن رفته اید و میخواهید مچ افرادی که بر سر سیستم شما نشتسته اند را بگیرید نرم افزار Keyboard Tracer به شما کمک میکند تا تمامی فعالیت هایی از قبیل تایپ، وارد کدرن آدرس های اینترنتی و هر فعالیتی که مربوط به صفحه کلید است را بصورت ضبط کرده داشته باشید. همچنین بدست آوردن مقدار کارکتر تایپ شده و نمایش تایپ های صورت گرفته در زمان از ویژگی های این نرم افزار میباشد. Keyboard Tracer علاوه بر پشتیبانی از کاراکترهای حروف الفبایی توانایی ضبط کلید های مخفی و ترکیبی با استفاده از Shift و کلید Ctrl را داراست.

نرم افزار ثبت کلید های زده شده کیبورد - Keyboard Tracer 1.94

ویژگی های نرم افزار ثبت کلید های زده شده کیبورد

  • ثبت تمام رویدادهای صفحه کلید، از جمله کلید های تابع مانند F1 و کلید های ترکیبی و ...
  • دارای موتور هوشمند، مصرف بسیار کم CPU و حافظه
  • اجرا بصورت مخفی (Invisibly) در پس زمینه، البته اگر دوست دارید میتوانید فعالیت ضبط آن را نمایان کنید


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : رضا
 
 دانلود Ubuntu 12.04 Desktop i386 32 bit سیستم عامل لینوکس اوبونتو
| دانلود جدیدترین نسخه سیستم عامل لینوکس اوبونتو Ubuntu 12.04 LTS Desktop|

لینوکس به خانواده‌ای از سیستم‌عامل‌های شبه یونیکس اطلاق می‌شود که از هستهٔ لینوکس استفاده می‌کنند که معروف ‌ترین نمونه از نرم‌افزار آزاد و متن‌باز شناخته می‌شود. دراصل تنها باید هستهٔ لینوکس را لینوکس نامید، اما به طور معمول این واژه به سیستم‌عامل‌های شبه یونیکس اطلاق می‌شود که بر مبنای هستهٔ لینوکس و کتاب‌خانه‌ها و ابزارهای پروژه گنو ساخته شده‌اند. به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای بنا شده بر اجزای گفته شده توزیع لینوکس (linux distribution) می‌گویند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود، سیستم عامل لینوکس اوبونتو را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. اوبونتو یک توزیع گنو/لینوکس است که بر مبنای توزیع دبیان پایه‌گذاری شده‌است؛ اما با آن تفاوت دارد. نام اوبونتو از یکی از مفاهیم آفریقای جنوبی به معنی انسانیت نسبت به دیگران (Humanity Towards Others) گرفته شده‌است. از ویژگی‌های بارز اوبونتو می‌توان به کاربرپسند بودن، سادگی، زیبایی، سرعت و عدم نیاز به سخت‌افزار پیچیده اشاره کرد. این سیستم‌عامل یکی از کاربرپسندترین توزیع‌های گنو/لینوکس است و در مدت نسبتا کوتاه عمر خود، توانسته رشد خیره‌کننده‌ای در جذب کاربران عادی داشته باشد. بر طبق آمار وب، این توزیع در بین دیگر توزیع‌های گنو/لینوکس ۵۰ تا ۷۰ درصد سهم بازار را بدست. اوبونتو هر ۶ ماه یک بار نسخهٔ جدیدی را عرضه می‌کند. هر نسخه از اوبونتو، تا ۱۸ ماه پس از انتشار آن نسخه، پشتیبانی می‌شود. آخرین نسخه اوبونتو، نسخه Ubuntu 12.04 Desktop و با نام "پانگولین دقیق" است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 12:21 ::  نويسنده : رضا

 

 

شرکت مکافی نام آشنایی است که متاسفانه به دلایل تحریم نرم افزارهای تجاری قدرتمند این شرکت در ایران قابل استفاده نیستند. ولی یکی از چند نرم افزار این شرکت شامل تحریم ها نیست و آن McAfee Stinger نرم افزاری ویژه برای شناسایی ویروس های ویژه می باشد. اگر کامپیوتر شما دچار انواع ویروس ها شده است و نرم افزارهای آنتی ویروس توانایی پاکسازی آنها را ندارند ، شاید McAfee Stinger بتواند مشکلتان را حل کند.

این نرم افزار جایگزین آنتی ویروس همیشگی نیست ولی میتواند در مواقع اضطراری به کمک کاربر بیاید و به پاکسازی سیستم از انواع ویروس ها ، مخصوصا ویروس های ویژه و جدید که توسط آنتی ویروس ها شناسایی نمیگردند ، کمک کند. 

همچنین اگر سیستم شما آنقدر ویروسی شده است که اجازه نصب آنتی ویروس ها را نمیدهد ، این نرم افزار به دلیل نوعی پرتابل بودن ، توانایی اجرا و شناسایی احتمالی ویروس ها را دارد. این نرم افزار بسته به تعداد فایل ها زمان زیادی را برای شناسایی ویروس ها صرف میکند و همچنین هنگام اجرا از منابع سیستم به شدت استفاده مینماید. از این نرم افزار تنها انتظار حذف و یافتن ویروس ها را در زمان جستجو داشته باشید و این نرم افزار را هیچوقت جایگزین آنتی ویروس اصلی خود ننماید.

 

 

McAfee AVERT Stinger شناسایی ویروس های ویژه با McAfee AVERT Stinger 10.2.0.714



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 12:20 ::  نويسنده : رضا

اينم شبيه ساز ويندوز ويستا که فکر نکنم تو ایران بتونید پیدا کنید.

                          

 شما با اين فايل ميتونيد كه از درون خود برنامه شماره بگيريد يا sms ارسال كنيد كه بسيار قابليت بالاييي هست.

                  

 انشاالله كه استفاده كنين و ازش لذت ببريد. بريد براي اونايي كه با sonyerricson براتون كلاس ميذارن ....



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 12:15 ::  نويسنده : رضا
 

يكي از نرم افزارهاي مورد نياز گوشي هاي داراي سيستم عامل سيمبيان ، يك آنتي ويروس قوي و هوشمند و سريع براي موبايل است .

آنتي ويروس Kaspersky يكي از معروفترين آنتي ويروسها در زمينه تلفنهاي همراه مي باشد . كه در نسخه اي كه در ادامه قادر به دانلود آن هستيد جديدترين نسخه اين آنتي ويروس را به همراه آپديتهاي جديد آن گردآوري كرده ايم كه توانايي شناسايي و نابودسازي جديدترين ويروسها را داراست



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 12:5 ::  نويسنده : رضا

 

\مرور گر جدید opera که 2 ماه است آمده ولی کرک نشده بود . این برنامه با کرک خاص خود به شما امکان می دهد که بتوانید از تمام قابلیت های پولی آن به نحوه احسن استفاده کنید .
 
 
برای دانلود این ابر مرورگر به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 12:6 ::  نويسنده : رضا

 

امروز یه نرم افزار براتون آماده کردیم که به وسیله ی اون میتونید دانلود هاتون رو در موبایل مدیریت کنید.
فقط کافی هست که لینک مورد نظرتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید.
 
 
 

حجم فایل : 189 کیلو بایت


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 12:2 ::  نويسنده : رضا

 

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همین طور بسیار سبک طراحی شده است. Orbit Downloader بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریباً قادر به دانلود هرگونه فایلی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئناً چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان می توان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمی تواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و Grab++ را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید
 
orbit نرم افزار قوی مدیریت دانلود Orbit Downloader 2.8.9

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 12:0 ::  نويسنده : رضا

 

mediAvatar 3D Video Converter 1.0.0.20120313 نرم افزاری فوق العاده جالب می باشد که توسط آن می توانید به سادگی ویدئوها و فیلم های معمولی و عادی را به صورت ۳ بعدی تبدیل کنید. این نرم افزار توانایی تبدیل ویدئوهای ۳ بعدی به ۲ بعدی را نیز دارا می باشد. این نرم افزار دارای سرعت تبدیل بسیار بالایی بوده و قادر است تا انواع فایل های ویدیویی را در کمترین زمان ممکن تبدیل نماید ، همچنین فرمت های بسیار زیادی تصویری نیز توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود. نرم افزار mediAvatar 3D Video Converter را در ادامه با از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.
 
mediAvatar 3D Video Converter ساخت ویدئوهای سه بعدی توسط mediAvatar 3D Video Converter 1.0


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : رضا

 

Nitro PDF Professional

Nitro PDF Professional 8.0.2.8 نرم افزاری قدرتمند از كمپانی ARTS-PDF است كه جهت ایجاد و ویرایش انواع فایل های PDF و تامین امنیت آن ها بكار می رود. این نرم افزار قادر است انواع فایل های مختلف از جمله فرمت های Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و ... را تنها با یك كلیك ساده (با عمل Drap&Drop) به اسناد PDF تبدیل كند. پس از نصب این نرم افزار، یک Toolbar به بالای محیط كاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه میشود كه جهت دسترسی سریع به این نرم افزار و تبدیل سریع  این فایل ها به فرمت PDF به كار می رود Nitro PDF قابلیت های ویرایشی پیشرفته ای را در اختیار كاربر قرار می دهد كه جهت ویرایش این گونه فایل ها و تغییر در اشیاء موجود در PDF ها بكار می روند. همچنین از توانایی بالایی در جهت حفظ امنیت فایل های PDF برخوردار است كه از آن ها می توان به امكان پسورد گذاری بروی فایل های تولید شده و اعمال كد گذاری های 40-bit و 128-bit كلیدی و یا قابلیت Watermarking آن، جهت حفظ كپی رایت اسناد PDF اشاره نمود. این نرم افزار با گردآوری دو قابلیت مختلف تولیدی و ویرایشی , یكی از بهترین نرم افزار های كار با فایل های PDF بشمار می رود، بدین منظور به شما توصیه می شود كه چنانچه زیاد با فایل های PDF سروكار دارید حتما از آن استفاده نمایید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 5:37 ::  نويسنده : رضا

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

نرم افزارهای امنیتی کاسپرسکی، برای کاربران کامپیوتر در سراسر دنیا شناخته شده هستند و طرفداران مخصوص خود را دارند. اما از بین تمام بسته های امنیتی کاسپرسکی، 2 تا از آنها مخصوصا برای کاربران ایرانی شناخته شده تر هستند. اولی آنتی ویروس کاسپرسکی است. و دومی بسته ی امنیت اینترنت کاسپرسکی.

 

در این مطلب، جدیدترین ورژن از این 2 نرم افزار امنیتی کاسپرسکی را برای شما آماده کرده ایم:

Kaspersky AntiVirus 2013

Kaspersky Internet Security 2013

 

در ادامه میتوانید این 2 نرم افزار امنیتی را دانلود کنید



ادامه مطلب ...


یک شنبه 9 دی 1391برچسب:افرایش بازدید, :: 18:23 ::  نويسنده : رضا

 

           
 
تنها کافی است ثبت نام کنید
بعد از ثبت نام ایمیل خود را چک کنید تا ایمیل فعال سازی را تایید بفرمایید 
بعد از تایید ایمیل وارد سایت شوید در کنترل پنل خود میتوانید سایتی را که می خواهید افزایش بازدید داشته باشد را اضافه کنید این سایت باید تایید شود
بعد از تایید شدن سایت ، شما در گردش اتوماتیک قرار میگیرید . یادتان باشد شما تنها 200 بازدیدکننده رایگان دارید . برای افزایش بازدیدکنندگان خود باید بر روی دگمه شروع بازدید اتوماتیک کلیک کنید و آن پنجره را باز بگذارید تا اتوماتیک بازدیدکند تا امتیاز کسب کنید
بخاطر بسپارید که حتما باید امتیازهای خود را به سایتتان اختصاص دهید
سوالات متداول: 
1( یه توضیح میدید که سایت چطور کار میکنه؟
بله, شما بعد ورود به سایت و زدن دگمه بازدید اتوماتیک امتیاز کسب کرده و به همان اندازه و بطور همزمان از سایت شما بازدید می شود . البته باید سایت شما فعال شود تا از سایت شما بازدید شود. اما در صورتی که سایت شما تایید نشده و در انتظار تایید است امتیاز شما ثبت شده و بلافاصله بعد از تایید سایت شما بازدیدها شروع می شود
2( آیا باید پنجره بازدید خودکار باز بماند؟
بله و حتما باید باز بماندو نگران نباشید بازدیدهای شما ثبت می شود و به همان اندازه از سایت شما بازدید میشود
3)آیا بازدیدها ربات است یا واقعی است؟
100% واقعی است لطفا به ترافیک و رتبه الکسای خود طی روزهای آینده نگاه کنید. حتما آب قند آماده داشته باشید
بازدیدها به صورت انفجاری و فسفاژن است و در محدوده ی زمانی اندک انجام میشود و ابزارهایی مانند وبگذر و ... بطور دقیق نشان نخواهند داد . معیار برای ما الکسا و گوگل است نه چیز دیگر. 
توجه بفرمایید که سایت هایی موفق هستند که معتبر باشند و رتبه خوبی در الکسا و گوگل داشته باشند. در این صورت در جستجوها در اوایل قرار میگیرند
4)چرا من وقتی بازدید اتوماتیک میکنم و امتیاز کسب میکنم امتیازم ثبت نمی شود؟
هم زمان با بازدید اتوماتیک از سایت شما نیز بازدید صورت میگیرد و امتیاز شما کم می شود. در صورتی که می خواهید امتیاز شما جمع شود سایت خود را در حالت Onhold قرار دهید آیا سوالات زیادی دارید؟ صبر کنید از سیستم استفاده کنید و فقط اعتماد کنید. به آمار الکسای سایت ما نگاه کنید که با چه شیبی پیشرفت کرده است

 

برای عضویت اینجا کلیک کنید



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب